עו"ד זיו שרון

שותף מייסד

אודות

עו"ד זיו שרון, שותף מייסד, בעל תואר שני (בהצטיינות יתרה) ותואר ראשון (בהצטיינות) במשפטים. מעורכי הדין הבולטים בתחום המס בישראל. מומחה בעל שם ונודע במקצועיות ובחשיבה היצירתית שלו. כמו כן ידוע בזכות נחישותו לספק פתרונות מיסוי אופטימלים וייחודים עבור לקוחותיו בהיבטים מגוונים של תחום המס. זיו שרון דורג ע"י מדריכים מקומיים  ובינ"ל רבים כעו"ד מוביל בתחומו,  נכלל ברשימת עורכי הדין "היכל התהילה" ("HALL OF FAME") של דירוג Legal 500 ואף נבחר על ידי עיתון גלובס לאחד מארבעת עורכי הדין המובילים בישראל בתחום המס.

זיו התחיל את דרכו המקצועית כמתמחה אצל ד"ר אבי אלתר ז"ל, שהיה מחלוצי נישת המיסים  בישראל. במהירות הפך לשותפו הבכיר והבלעדי של ד"ר אלתר ז"ל (1995 – 2007). לאחר מכן היה שותף בכיר במשרד אלתר (2007 – 2010). ב-2010 זיו שרון עזב את משרד אלתר והקים משרד בוטיק עצמאי: זיו שרון ושות' עורכי דין. למשרד הצטרפו בכירים מרשויות המס.

זיו מרצה רבות ועוסק בפעילות ציבורית מיסויית, כיהן כיו"ר במשותף בוועדת המסים הארצית של לשכת עורכי הדין ומתוקף תפקידו היה אמון על הקשר עם הכנסת, הממשלה ורשות המסים. פרסם מאות פרסומים אקדמיים ובמסגרת העיתונות הכלכלית. ממחברי הספרים "רפורמת המס בנדל"ן" (2002) ו "מס בולים" (2005).

DUNS 100

המוניטין הרב של עו"ד זיו שרון, שאף נבחר ע"י "גלובס" לאחד מארבעת עורכי הדין המובילים בישראל בתחום המיסוי, כמו גם המקצועיות, היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסה, הם המאפיינים את המשרד.

DUNS 100

המשרד מהווה "One-stop-shop" בתחום דיני המס ומבטיח פתרון מיסוי אופטימלי וייחודי עבור הלקוח.

עו"ד זיו שרון במרכז מידע